cheapest online indian pharmacy for prednisone or generic buy Prednisone with american express prednisone online no prescription fed x purchase cheap prescription prednisone buy Prednisone free consultation Buy Propecia canadian online pharmacy priligy priligy shipment to albania purchase Doxycycline doxycycline hyclate can you buy tramadol online buy Prednisone pay cod generic prednisone canada prednisone c.o.d. buy ventolin inhaler antibiotics guide ventolin inhaler coupons buy tramadol online no prescription cod antibiotics effects prednisone on line buy ventolin online usa prescribing prednisone tablets australia buy online zithromax

Beatles_CD_LOVE_small
THE BEATLES MÓWIĄ „KOCHAJ”

Jak długo będziemy dostawać „nowe” płyty nie istniejących zespołów i nie żyjących już twórców? Tak długo, jak będziemy je kupować. 

Album „Love” zaś w pełni na to zasługuje!

Ukazał się 20 listopada 2006 w wersji stereo i w zdobywającym coraz więcej zwolenników formacie 5.1. Jest to zarazem pierwsza w historii płyta Beatlesów dostępna w tym formacie. Zwykła płyta stereo zawiera 78 minut muzyki, zaś wersja albumu z dodatkowym krążkiem DVD Audio jest rozszerzona i znajduje się na niej 81 minut prawdziwej muzycznej uczty. Sir George Martin, legendarny producent The Beatles i aranżer wielu partii orkiestrowych na albumach Wielkiej Czwórki, został poproszony przez dwóch żyjących członków kwartetu – Ringo i Paula, a także przez obie wdowy, przez Yoko Ono Lennon oraz Olivię Harrison – o przygotowanie nowych, eksperymentalnych miksów nagrań zespołu. Nagrania miały być przygotowane na potrzeby Cirque du Soleil. legendarnej kanadyjskiej trupy teatralnej, wykorzystującej w swoich niezwykłych przedstawieniach elementy sztuki cyrkowej.

Mówi jej założyciel, Guy Laliberté: „W Cirque du Soleil wszystko zaczęło się od marzenia. Grupa młodych artystów estradowych postanowiła razem zabawiać publiczność, zobaczyć świat i czerpać z tego przyjemność. Obecnie z każdym nowym przedstawieniem Cirque du Soleil przybywa publiczności, a nasi twórcy odkrywają nowe miejsca, zaskakują nowymi pomysłami i wciąż świetnie się bawią. Artyści Cirque du Soleil pragną swoją działalnością i inwencją twórczą wzbogacić życie wszystkich ludzi, z którymi skrzyżują się ich ścieżki. Pragną, aby ich projekty tętniły energią i inspiracją, młodym ludziom pragną pomóc w wyrażaniu swoich marzeń... i spełnianiu ich. Muzyka The Beatles ma taką moc.”

Sir George Martin z wielką radością przyjął propozycję i czerpiąc z zasobów przepastnego archiwum nagrań Beatlesów, wraz z synem Gilesem, stworzył album „Love”. Przedsięwzięcie to charakteryzuje niezwykłe podejście do muzyki. Za pomocą oryginalnych taśm (i wyłącznie oryginalnych taśm co należy dobitnie podkreślić) z sesji nagraniowych przy Abbey Road, Sir George i Giles stworzyli w studiach EMI unikalny dźwiękowy świat. Najważniejszy jest ich szacunek dla oryginału. Piosenki The Beatles w nowym opracowaniu zostały wzbogacone i tylko tyle. Ale też aż tyle. Bo chociaż od oryginalnych wersji różnią się nieznacznie, to zaskakuje bogactwo pomysłów, zaskakujących rozwiązań i wyrafinowanych smaków.

Muzyka z albumu wykorzystana została w przedstawieniu o tym samym tytule, wystawianym w teatrze Mirage w Las Vegas. „Ten album sprawia, że Beatlesi znów są razem, bo nagle przy mnie i Ringo pojawiają się John i George.” – powiedział Sir Paul McCartney. „To magia!” „George i Giles zrobili kawał dobrej roboty miksując te utwory. Całość brzmi potężnie, usłyszałem rzeczy, o których nagraniu zupełnie zapomniałem.” – komentuje Ringo. „Album jest przepełniony miłością i dlatego nazywa się LOVE” – dodała w typowym dla siebie stylu Yoko Ono Lennon. „Udało im się wydobyć wszystko, co piękne i odważne w tych utworach.”  I bardzo trafny komentarz Olivii Harrison: „Muzyka brzmi oszałamiająco. Myślę, że najbardziej niezwykły jest w tym wszystkim fakt, iż można rozebrać te piosenki na części pierwsze, ale i tak każdy poszczególny element nosi w sobie istotę całego utworu.” Tony Wadsworth, prezes i dyrektor generalny EMI Music w Wielkiej Brytanii i Irlandii dodaje: „Wybitny wkład George’a i Gilesa Martinów w powstanie płyty LOVE pozwolił na stworzenie zupełnie nowego albumu The Beatles. Sprawia, że szanujemy jeszcze bardziej kreatywność zespołu o najwspanialszej dyskografii w historii nagrań muzycznych.”

„Muzyka przeznaczona była do spektaklu LOVE wystawianego w Las Vegas, ale przy okazji powstał nowy album Beatlesów” – powiedział po wszystkim Sir George Martin. “Beatlesi zawsze szukali nowych dróg ekspresji i oto wykonali kolejny krok do przodu.” A jego syn, Giles, dodaje: „Zebraliśmy wszystkie nagrania Beatlesów, oryginały nagrane na czterech, ośmiu bądź dwóch ścieżkach i za pomocą tej palety dźwięków stworzyliśmy podstawę brzmieniową. Na tej płycie można usłyszeć Beatlesów w nowym wymiarze.” Ta płyta dosłownie iskrzy się od cytatów. Jedne nagrania Beatlesów cytuje się w innych i doprawdy, można wymyślić niejeden konkurs na rozpoznanie ich źródeł. Ale to wyzwanie dla zaawansowanych beatlesologów. Zwykły słuchacz ma się przede wszystkim bawić. Jednostki bardziej wrażliwe mogą się zachwycać. A zachwytów nigdy w naszym życiu nie za wiele. Przy okazji pierwsza zagadka: Co też może skrywać tajemniczy tytuł „Gnik Nus”?...

Teraz, po dwóch miesiącach od premiery, napisano o tej płycie już prawie wszystko. Przede wszystkim to, że nie dodano żadnych obcych dźwięków. Co oznacza, że wszystko, co słychać w tych zaskakujących „nowych starych piosenkach”, zaśpiewali i zagrali John, Paul, George i Ringo. Doszły jedynie pewne partie smyczków, ale producent miał swobodę w tym zakresie nawet w czasie funkcjonowania Wielkiej Czwóarki. Jedyne, czego być może nie podkreślono wystarczająco dobitnie, to jaką niebywałą przyjemnością sprawia słuchanie tej muzyki. Od „Because” – zaśpiewanego a capela – przez solo perkusji nieoczekiwanie otwierające „Get Back” i szaleństwo widowni w pięknych czasach Beatlemanii („I Wanna Hold Your Hand”), po hinduskie fantasmagorie George’a (połączone „Within You Without You”/ „Tomorrow Never Knows”), orkiestrowego Ringo („Octopus’s Garden”), nieoczekiwanie akustycznego Johna („Starwberry Fields Forever”) oraz Sir Big Maca wykonującego „Hey Jude”, jakby doskonale wiedział, jaki to będzie hicior. Wtedy i teraz w XXI wieku.

Materiał wykorzystany w całości lub w większych częściach na albumie LOVE:

Because; Get Back; Glass Onion; Eleanor Rigby/Julia; I Am The Walrus; I Want To Hold Your Hand; Drive My Car/The Word/What You’re Doing; Gnik Nus; Something/ Blue Jay Way; Being For The Benefit of Mr. Kite!/I Want You (She’s So Heavy)/Helter Skelter; Help!; Blackbird/Yesterday; Strawberry Fields Forever; Within You Without You/Tomorrow Never Knows; Lucy in the Sky With Diamonds; Octopus’s Garden/Sun King; Lady Madonna; Here Comes The Sun/The Inner Light; Come Together/Dear Prudence/Cry Baby Cry; Revolution; Back In The U.S.S.R.; While My Guitar Gently Weeps; A Day In The Life; Hey Jude; Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (Reprise); All You Need Is Love


[NOWY DZIENNIK, 2007]

BeatlesCDLOVEfull

Foto: EMI

Satysfakcja - The Beatles

Naszą witrynę przegląda teraz 84 gości